2016年3月22日火曜日

Poco the kind of therapy dog,,,^_^ なんちゃって セラピードッグな ポコやん

We visit lady k.

We used live close,
We used meet almost every thingle day,


Kおばあちゃの家に遊びに行ったよ。
ご近所さんだった時は 
ほとんど毎日 会って 井戸端会議だったのに、
私達 引っ越して なかなか会えず。。。

But since we moved,
We kind of haven't met really,,,,

We visit and talk,
I took poco too,


今日は 久しぶりに 会いにきました よ。
おポン君も 一緒に。






I was wondering this might be the last meeting poco and lady K.


考えたくはないけど。。。
もしかしたら ポンくんと k おばあちゃんが逢えるの
今日が最後かなあ。。。



ふたりとも 持病持ちさ。。。

Poco seems doing fine,
But he has cough sometimes.

だけど ぽんくん いい感じ。
まるで病気を感じさせない 明るさ。
いっつもえがおさ。


I hope he will live longer than vet says...





獣医さんが言うよりも長生きするって信じてる。








It was really nice meeting,
Poco remember her very well.
He wanted go on her lap.


kおばあちゃん喜んでくれたよー。
ぽんくんも覚えてて
キス ハグ攻撃。


それを阻止する私。

を喜ぶ k おばあちゃんなのでした。。。


He wanted hug her and kiss her.

I said nooooo,,,,, anyways.....(-_^)



Let's live longer guys.

みんなで長生きしようねーーー。


0 件のコメント: